luni, 12 aprilie 2010

Aceste randuri sunt scrise din real, aceste randuri nu sunt scrise pentru nimeni, aceste randuri n-au putere, aceste randuri vor tacea!
Aceste randuri vor fi uitare...

Nu-i tipenie de om sa ma incante azi!Nu-i subsol care sa ma faca sa rasar!N-am poveste de scris, n-am cantec sa-ti insir!Azi probabil "raman" sau "voi ramanea" o bucata de carne vie ce se indoaie sub cerul inalt al propriei sale lumi, stricata si ea!Mi-as recreea visul, daca n-as fi atat de imuna, covarsitor de ignoranta!Nu imi pasa!
*
Palpai cu o infatisare de mumie vie in zgomotul absolut enervant de coplesitor al vietii!De ce stau contempland la viata, cand eu sunt inca un rasad ingropat in pamant?Ce-ti pasa tie, fir de iarba?
Patruland prin mine am gasit in labirint, un chibrit!Am vrut sa dau foc la tot!M-am razgandit, n-as putea sa te sting!Ai invia in altcineva!Ah!Crepusculele tale idei ma dezgusta, de tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu