joi, 1 aprilie 2010

Draga mea,

Azi iti scriu...azi m-am hotarat...
Azi te-am vazut,ti-am vorbit si totusi nu te-am citit ca altadata...ai fost mai agitata ai avut ceva din aglomerarea strazii ,preocuparea lui Lauren ,parca...

..La mine doarme aerul....va atipi in curand si ziua!Tu esti la fel de agitata ,cuprinsa de freamatul neincetat al "situatiei".
...Azi cobor in mine!Francois Fieldman ma acompania mai devreme.Un semiintuneric domneste peste camera,totul este grav,nemiscat ,enervant de asezate sunt lucrurile!..Lampa arunca lumina...

Chitara sta imobilizata ,incompleta.Ii lipseste sunetul inalt,nota de varf,cerneala s-a terminat si ea...

Un amestec de finete sta in tine..Putere nu ai,dar preferi sa nu accepti asta.Te lasi dusa purtata ..cazuta in apa periculoasa!N-am cunoscut nimic pana acum,draga mea...fructul e muscat doar putin..Samburele nu va fi ajuns...


*

N-as vrea sa creez tipuri si ipostaze.Omul esti tu.Unicatul il poti face sa rasara.Poate daca ai stii sa fi Tu ai fi altfel...un altfel aparte.
Esti insa un altfel multiplicat ,o copie a unei parti minuscule din univers...

....Si alti oameni au zburat..
...As vrea si eu sa incerc!


Daca ai stii sa citesti ,draga mea ti-as mai scrie ,dar poti oare citi un amalgam de sentimente ,zvacniri,euforii?
..as vrea ca praful sa nu mai existe!



*
Stim amandoua care-i fericirea,dar nu o gustam!Vezi ce incapabile suntem?Vantul n-are legatura cu asta ,nu da vina pe el!
Draga mea,
...azi n am stiut sa scriu!

Un comentariu: